fredag 21 september 2012

Konstig dag

Idag är en konstig dag, jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Saker som inte rör mig drabbar mig i högsta grad. Jag försöker lösa det så alla blir glada. Först och främst jag själv.

Lotta och Monica som har varit huvudpersonerna i "min" hundskola väljer att inte samarbeta längre, iallafall att inte ha kurser tillsammans längre. Det är deras ensak, jag lägger mig inte i, men var är jag? Jag vill inte välja den ena, jag vill ha båda!

Jag måste vara ärlig, vill ni ha mig kvar? Jag vill inte välja mellan er. Jag har tur, båda är så underbara människor. Jag är välkommen hos båda, pjuh!

Jag kunde lika gärna blivit kickad av båda, jag gör ju ingen nytta, jag är en mes som går vid sidan, tryggare så.

Jag står på båda benen nu. Det känns bra. Tack för att ni är så underbara människor.


2 kommentarer:

  1. Kom aldrig och säg att du inte gör någon nytta Emma!!! Du är min klippa på kurserna och om vi båda får ha dig kvar så är vi lyckligt lottade människor! Du ska inte behöva välja!

    SvaraRadera
  2. Ssss mes? Du tillför jättemycket på kurserna. Det VET jag, för någon säger det till mig varje gång vi träffas. Så det så. Goa Emma.
    Kram

    SvaraRadera