måndag 10 september 2012

Uppvisningen

Jag hittade bilder på nätet från uppvisningen på Huarödsdagen. Jag kan inte sno bilderna på sidan och jag kan inte länka bilderna en och en heller. Vill ni se, klicka på länken och scrolla ner en bit. Jag och Troja finns på tre bilder och på den sista av dom tycker jag det ser proffsigt ut :) Zara som visar upp sig med sina små hundar Willy och Vilda tävlar i agility, hon visade oxå upp sig med Linas Samojed Flingan som tog ett ärevarv ut i publiken.

http://huarodif.se/arliga_evenemang/ar_2012/huarodsdagen_2012/huarodsdagen_2012.php?select=meny3


Jag känner mig så jäkla modig som vågade vara med på detta!

2 kommentarer:

  1. Riktigt proffsigt Emma! :)

    SvaraRadera
  2. Pappa och Ville är också med på bild! Från karnevalen, de åker traktor!

    SvaraRadera