tisdag 4 september 2012

Segast ever

Jag tyckte att det var dags att partaja till det i fredags, och jag och min kompis Adde hade fiskat kräftor 2 veckor innan. Sån planering hör inte till vanligheterna. Nu skulle vi alltså ha en kräftskiva med massor av mat, vin och sprit.
Vi krängde i oss 55 kräftor, jag smällde i mig 2 glas vin, sen var jag rätt färdig. Men det var ju fest och då måste man dricka grogg. 3 jäkligt mesiga groggar slank oxå ner sen kunde jag absolut inte hålla ögonen öppna. Vilken fest alltså, pinsamt.
Dagen efter var jag tröttast.

I söndags var det dags för Hörby kursen som jag skulle hålla i själv, Lotta som har huvudansvaret annars hälsade på sitt barn i Schweiz. Alltså, jag har inte hållit kurs själv på länge, och ni kan tro att jag var nervös! Det är en stor grupp och jag tror att det gick bra. Ingen såg sur ut iaf. Sjukt att man fortfarande blir så nervös efter 3 år.

Fortsätter hem och hamnar på sofflocket, IGEN! Alltså, det tog så jäkla hårt och jag börjar inse att jag har blivit för gammal för saker som involverar mer än ett glas vin. Pinsamt.




2 kommentarer:

  1. Haha. Sånt är livet Emma. Det är rätt skönt faktiskt:-)

    SvaraRadera
  2. VILA!!! O tagga tagga tagga inför FRRREEEEDDDDAAAAAGGGGGG... wiiihhooooo:D fy rackarns vad jag är taaaaaggggaaadddd :D

    SvaraRadera