torsdag 6 september 2012

Zzz, va fan!!??

Natten till igår sov jag riktigt dåligt, jag ska berätta varför, men först vill jag varna äckelmagade läsare. Blir du lätt äcklad, sluta läs här.







Ja, jag somnar gott som vanligt och vaknar mitt i natten av att jag känner nåt blött vid mitt lår. Yrvaken och snurrig börjar jag känna runt med både mitt ben och händer, lägger handen i nåt kladdigt, och gissa vad? Skit. Försöker masa mig ur sängen, ner på toa och mina lår är helt insmorda i skit. Fan! Halv 4. Ja det är ju bara att in i duschen, upp och hämta mitt nersketna täcke, och såklart har jag kladdat ut det på lakanet oxå.

Helvetes jävla kattafan! Hur i helvete kan man gå upp i sängen, sätta sig på täcket som jag ligger under och skita? Mitt sköna thermotäcke som är så tjockt att det knappt får plats i maskinen.
Nu bor kära fröken Ingrid på toaletten och där kommer hon att få bo tills jag lugnat ner mig.

Äckligt äckligt äckligt!!

2 kommentarer:

  1. Ha ha så underbart att vakna till!

    SvaraRadera
  2. Urrk!! Är än en gång glad att jag inte har något djur. Fast en son som kräker upp fläskpannkaka i hela sin säng är inte så mysigt heller mitt i natten... (J fick kräksjukan, sen fick jag den, sen fick jag Z).

    SvaraRadera