tisdag 2 oktober 2012

Jubileum


2002-10-02 fick vi tillträde till vårt (Morgans..) lilla hus här i gaddaröd. 10 år senare ser inget ut som det gjorde då. Jag ångrar att jag inte tog bilder på hur det såg ut innan, det hade varit kul att ha nu. Jag trivs här, enda nackdelen är vägen, eller hur folk kör på den, eller avsaknaden av respekt mot andra människor och djur. Ja, och att det är så förbannat litet förstås. Litet klingar mindre bra med en samlare.

Idag skulle oxå min älskade morfar fyllt år.



Min bil gick inte genom besiktningen i fredags, dålig styrled som på alla V70. Jag löste det förbannat bra om jag får säga det själv, Morgans bror lagade och jag besiktigade hans bil som tack för hjälpen. Nu är min bil som en dröm att köra, vilken skillnad det kunde göra!

2 kommentarer:

  1. Va!!? Kör Jörgen omkring i en besiktad bil?? Trodde inte det var hans grej...

    SvaraRadera