fredag 19 oktober 2012

Reklam

Som jag berättat innan har jag börjat hjälpa till på ett hundsim som ligger här i krokarna. Www.aquadog.se. Det känns bra och jag har varit med och tagit hand om en kund. En väldigt nöjd kund.

Nu är det ju så att man ska hitta den här sidan när man söker på Google, och tyvärr är den sidan ägaren valt från början inte prioriterade av google fastän domän namn är köpt. Och precis nu när jag lärt mig göra hemsidor tog jag såklart på mig ansvaret att bygga en ny.
Så jag behöver er hjälp. Både med att klicka på länken (ju fler klick, desto bättre rank på google) jag lägger upp här, och att berätta om det är nåt ni tycker är störigt, storlek på texten, färg på sidan, rörigt innehåll osv. Jag vill såklart att det blir så bra som möjligt, men ibland blir man blind av att stirra på skärmen. Så, hit me med era tankar kring utseende eller annat.

www.aquadog.n.nu

Tack!

1 kommentar:

  1. Jag är inte förvånad att sidans bakgrund är i rosa;) Kram Ren och fin sida.

    SvaraRadera