torsdag 8 januari 2009

Fan

Jag måste städa. Baby fyller år idag o då måste det väl se vettigt ut när det kommer folk ikväll. Jag har inte alls nån lust o särskilt inte när han är hemma, tycker det är mycket lättare att städa när jag är själv hemma o kan spela musik. Högt. O jag vet inte var jag ska göra av alla sakerna som står här. Tex min fina motioncykel som jag skulle använda så flitigt, den är rätt dammig. Får väl ta tag i detta nu.
So long folks

Förresten, är det nån som läser min blogg??

3 kommentarer:

  1. hej hej japp hon växer o blir stora damen. får snart träffas igen så hundarna kan leka. hon e död. avlivad. pissade överallt. kramiz

    SvaraRadera
  2. japp jag skall göra det, fina hundar men vart är minstingen?? :)

    SvaraRadera
  3. Jag läser baby.. :)
    /Marlene

    SvaraRadera