söndag 18 januari 2009

Hjort är gjort

Har precis kryddat en hjort. Fick några bitar av Conny häromdan o vi åt rygg i fredags, det blev riktigt gott tyckte jag men Baby är lite känslig tror jag.. Inte lätt att laga mat till nån som inte äter nåt.

Tacosen igår blev bra iaf, vissa åt så dom fick ont i magen =) Hela Morgans familj var här o hans gudföräldrar.



Var ute med min kusin i skogen igår, hade bara Nova med mig eftersom dom andra 2 löper. Karolin hade sina 2 Rottisar o moster sin blandras o en Laika.

Laikan är lite osäker så därför skulle vi ta det lugnt med henne, hon tittade på Nova, Nova tittade tillbax o då morrade laikan o högg innan jag hann ta Nova. Så det blev ett hål rakt in i kinden, men det ser ganska bra ut idag.

Sen fick rottisarna för sig att dom skulle jaga Nova, o det gjorde dom, o sen morrade dom, sen slet sig Nova från dom o sprang en runda till. Nästa gång dom fick tag i henne blev hon faktiskt sur. Det slutade med ett jack i näsan på hanen. Dom gav upp iaf.. Ingen bra dag för Novisen igår =(



Sitter o väntar på att klockan ska bli 14:15 så jag kan ringa Catta o höra om hon bjuder på kaffe.. Vad tiden går lååångsamt.



Såg ni det blåa igår? Jag trodde att det var nån som sköt raketer igår, tänkte att den landade nog fel, sen stod det på internet att det var en meteor.. Hmm som den här jordbävningen, jag trodde det var hörröds grus som sprängde en sten. Jag jagar inte upp mig för det lilla.. ;)



Har tröttnat lite på att blogga, det är ju ingen som kommenterar!



Vad tror ni Bambi är för djur??

1 kommentar:

  1. Meeeen! Man ska aldrig ge upp, du får väl göra lite reklam för dig. Läsa andras bloggar och lämna kommentarer och skriva din bloggadress så kommer du in i köret;)
    Mysigt med hundarna!

    Kram //Lelle

    www.lovelust.blogg.se

    SvaraRadera