fredag 30 januari 2009

Jerka

Suttit o väntat hela kvällen på att Jessica skulle höra av sig, hon skulle nämligen komma och hälsa på ikväll. Liksom hon skulle gjort i söndags. Hur svårt kan det va att bara skicka ett SMS med att "jag kan tyvärr inte ikväll" eller nån annan dålig ursäkt??

Jaja hoppas hon kommer nån gång iaf för det va längesen jag träffade henne, september kanske?

Imorgon ska jag in till stora staden o träffa två "gamla" klasskompisar, Lina o Fia. Det ska bli skoj. Det är snart 10 år sen vi gick ut nian, som tiden går.. Kul att se vad dom har haft för sig dessa åren, vissa har ju inte kommit nånvart.. ;-)

1 kommentar:

  1. Hallå där... och plötsligt hittade jag en bloggadress till dig. Så spännande. Jag följer ju Carro och Lelle. Det var ju en massa hundar du har. Förstår att du inte hinner med så mycket annat. Jag har bara två kattungar och jag tycker att de tar massor av tid:-) Kh Bodil F

    SvaraRadera