fredag 9 januari 2009

Hårt kommer det att bli...



..imorgon när jag kommer stå i den där affären precis hela dagen, alltid lika spännande. Kan ju hoppas att det kommer nån rolig å hälsar på mig =) Vatt en ganska lugn kväll, ingen som var särskilt besvärlig, o när jag kom hem var ju min vän Andreas här, han bjöd på en öl o jag bjöd på en korv =)




Måste nog kolla upp Novas öron, tror att det växer broccoli där, nåt fel är det för hon hör absolut inte vad jag säger, helt klart den svåraste hunden hittills. Jag vet inte vad det är för fel på mig, jag hade nog kunnat ha 12 hundar o ändå inte va nöjd, det är så många raser jag är nyfiken på o jag kan knappt vänta tills jag kan prova nästa ras, känns inte sunt.


Så ja, fick jag in en bild osse.

Valpisar kan sova hursomhelst.

Jaja, får väl ta o bädda ner mig eller nåt inför morgondagen, so long!

1 kommentar:

  1. ja ja visst var det jag :) Har du inte Dilba kvar? en liten undra är också gör du något kul med hundarna, någon typ av träning?

    SvaraRadera