söndag 11 januari 2009

Yeah!



Som mina planer sket sig, var jätte trött när jag kom hem, slappade i soffan ett tag, gick ut till ninerna men det var "bånnafrösed". Jaja mat behöver dom iaf o nån morot fick dom oxå kalasa på. Letade upp ett snöre o knöt fast skånken o gick en runda, vänta en halvtimme sen gick Trojan o jag ut o hon hittade =) Skulle behöva nån annan som la spåret för jag tror att hon går på min doft oxå...




Asa med Andreas till agusa med Nova o Svea, Nova är en jäkla bracka, så fort vi inte är hemma är jag luft för henne, jag kallar, ingen reaktion. Jag gömmer mig bakom ett "gäre" för hon inte håller koll på mig, hunden blir rädd, jag ser att hon börjar få lite panik, hon letar febrilt, hittar mig o -jaha, där va du, hejdå. Jag hoppar o studsar o ropar BRA, funkar inte, nästa gång har jag godis framme, hon fnyser på det o drar igen. Nästa gång har jag leksak som är redo att kampas, men nä! Hjälp.


Svea är iaf duktig, hon ska börja valpkurs imorgon, det kommer att gå bra.




Handla pizza i vollsjö, smällde i mig hela (ångest) god var den. Sen blev jag trött o somnade på soffan, men det varade inte länge för som vanligt när jag somnar ringer telefonen.




Och nu har jag gjort choklad pudding. Nyttigt. Går o äter den nu, so loong..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar