tisdag 6 januari 2009

Rätt sliten idag faktiskt, blivit sena kvällar o tidiga morgnar (enligt mitt tycke=) ). Ska faktiskt gå o lägga mig tidigt ikväll o inte gå upp förrän jag själv vaknar imorgon, nice!

Var på Blombergs i eslöv idag o kollade på ny soffa men jag hittar inte alls nån sån jag vill ha, en hörnsoffa med divan i skinn, hittar snygga men dom är i tyg o om man vill ha i skinn kostar dom typ 30 000:- o det är för mycket pengar när man har hunds i den.. Den vi har är nog bara 3-4år gammal men den har spruckit i fuskskinnet o det är synd för den är så skön..

Åkte o hälsade på kära mams. När jag var liten hade jag mammas gamla rum med gröna tapeter o stora gula blommor, snyggt. Ville göra om mitt rum men det fick jag inte för det behövdes faktiskt inte. Nu är tapeterna nerrivna, nya golv är köpta o rummet ska bli renoverat för Linus ska ha det? Nu är det helt plötsligt jätteviktigt att där är fint. o sen diskuterade dom var tv:n skulle vara, tv:n sa jag? -Ja har du inte sett han har fått en platt-tv?? Amen va fan en platt-tv (med DVD), en "spelstol" o ett PS2. Vad fan fick jag när jag var liten? Smäll i röven när jag inte löd. När jag var 14 o Kennes yngsta son var 12 fick han ett playstation med GTA o jag fick ett presentkort på JC för 100:- i julklapp, nu kom allt detta tillbaka igen o jag undrar varför jag inte var/är värd detta? O det lilla jävla kräket säger: -haha, mitt rum kommer va MYCKET finare än ditt, o då var det tur att mamma stod framför honom för jag hade klappat till fanskapet. Sen nämde jag nåt om hur jäkla bortskämd man får va..

Igår var min goda vän Linda på besök, hon är för rolig. Känner man sig lite nere är det bara att hälsa på henne så blir man glad igen =) Vi spelade BUZZ men Linda forlorade så hon tyckte att det var ett ganska trist spel. Kollade genom mina gamla skolkataloger som jag hittade hos mams häromdan. Som man såg ut..

Vad har hänt hos er då kära ungdomar??

1 kommentar:

  1. hejsan. visst kan vi ta en dag nästa vecka, ska kolla hur jag har de men inte måndag iaf å blir de tisdag kan jag bara på förmiddagen om du kan då. men ska kolla å du kan ju kolla hur du kan. kram

    SvaraRadera