måndag 5 januari 2009

Kallt!

Tänkte att jag kunde ju skriva lite här när bilen töar upp, kommer at ta ett tag för den har ju inte varit igång på några dagar, helt igenfrusen är den..

Igår fick jag ett dunder svettigt öra, pratade telefon i 3 timmar=) Men det var ett roligt samtal, pratade med en Catarina som jag inte pratat med på 5-6 år, tiden den bara sprang iväg, helt plötsligt var kl. 00:54.. Det var jätte roligt att prata med dig Catta, hoppas vi gör om det snart igen.

Dags för jobb kl. 12.. kan väl inte gnälla har inte jobbat riktigt på 2 veckor, först jul så man fick vara ledig 2 dags, jobba 1 ledig 2 sen feber.. Så jag har bara jobbat i fredags men nu är det dags igen! Blir alltid lite nervös när jag ska jobba på dan, varför vet jag inte, borde inte vara så när jag har jobbat där så länge.

Nova var dryg att ta in idag så Morgan skulle lyfta in henne, när dom kom in i huset sa det pling- plong(!) o 6 singelstenar trillade av hennes tassar, dom hade frusit fast stackare (hehe)

Nä det får va allt för denna gång, bilder kommer snart.
So long folks

2 kommentarer:

  1. hejsan! kan du inte komma till mig någon em eller kväll i veckan? bara inte i morgon för då ska jag jobba... hade varit kul ju.. kram kram

    SvaraRadera
  2. hejsan.. allt bra? kan du inte komma till mig någon em el kväll i veckan? inte i morgon bara för då jobbar jag :) kram kram

    SvaraRadera