söndag 18 januari 2009

Min fina lilla dator.

Jag är alldeles ledsen här. Min dator bara dör hela tiden, skriv för allt i världen inte till mig på MSN det är mer än datorn klarar.. Så fort den börjar få tänka lite så startar den om sig, suck. Har dock inte råd att köpa nån ny + att jag tycker faktiskt om denna!


Har varit o druckit kaffe hos Catta med man o barn idag, det var riktigt trevligt. Brukar inte orka med folks barn men dessa var ju snälla =) Nä så är det väl inte det är mer att vissa (släkten är värst) orkar man bara inte med!

Jag har fått skriv torka! Innan kunde jag sitta här o bara skriva på, nu måste jag tänka efter vad jag ska skriva. Eller så kan man göra en fjortis blogg: 9:15 klockan ringer, 9:20 sitter o röker, 10:00 bussen går till stan o ja fnissar hela tiden...


So loong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar