torsdag 29 januari 2009

Home Alone!

Ingen Baby hemma idag när jag kom hem, inte vet jag var han är heller.. Det här med att skriva små gulliga lappar till sin sambo om var man är existerar ej, han fattar bara inte vinken =)




Hundarna var skogstokiga när jag kom hem så det var nog ett tag sen han va hemma. Nikita är en lustig prick, hon leker nästan aldrig, men om jag tar ut nån av de andra hundarna i koppel DÅ ska hon leka. Och hur jobbigt är det att stå andra sidan av kopplet o försöka hålla mot..




Vi ska försöka göra om köket här hemma, o det innebär att alla saker i detta rum måste bort. Som tex mina fåglar (nån som vill ha..) har en jättestor bur till dom som jag då inte får plats med. Har tagit fram en mindre, dock inte liten, men det är ju omöjligt att få dom att flytta in i den nya. Dom har bara mat o vatten i den nya buren men dom har kommit på ett system.. Dom äter i skift, på så sätt kan jag ju inte stänga dörren om dom, smart va?!




Ringde till Siba i måndags för nu var jag riktigt irriterad över att det tog så förbannat lång tid att reparera min telefon, lite otrevlig var jag kanske men jag fick min vilja igenom iaf, en helt ny! Den tar verkligen bra bilder.

Kolla nu när man har zoomat in då!

Är det inte fantastiskt med teknikens under =)

Får väl passa på att diska o sånt innan Baby kommer hem sen ska här väl va tyst igen =)

So long suckers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar