torsdag 8 juli 2010

Lite trött...

Och lite full såhär en torsdags kväll. Det är fantastiskt vad två glas vin kan åstadkomma med min skalle, yr o varm.
Sista dan att jobba på vanliga jobbet för veckan imorgon. Sen blir det ett fasligt slit på andra jobbet i helgen.
Ingen har väl missat att det är degeberga marknad? Det ska bli kul att göra nåt annorlunda och få lite extra pengar. Som antagligen kommer att slösas på just marknad.

Ikväll har vi varit och grillat hos några kompisar. Jag tänkte lite på att ta med en hund dit, men kände att sånt måste man ju fråga Innan och ringer man och frågar om nåt sånt så känner väl sig personen tvingad att svara ja så det brydde jag mig inte om. Men jag berättade mina planer och hon blev jätteglad och tyckte nästan att vi skulle köra upp och hämta en.
Så nästa gång vi ska dit tänker jag ta med en sån där Danmarks-förbjuden-sak.

Dessutom har jag tre kattungar som är helt övergulliga, särskilt en liten gul som kommer springande så fort han får syn på oss. Så jäkla go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar