fredag 1 juni 2012

12 år och 11 månader.

I lördags var det 12 år och 11 månader sen vi "blev ihop". Känns otroligt barnsligt att skriva så, men hur skriver man annars? Annars räknar folk hur länge de varit gifta osv.

Vi är ju inte så snabba när det gäller nåt, det tog 10 år innan jag ens fick en blomma, nästan 12 år innan vi kom på att man skulle skaffa barn. Men det är väl bättre att än att förhasta.
Jag har tjatat i ganska många år om en ring på fingret och hade väl egentligen gett upp hoppet när han en dag bara gav med sig.
Så, i lördags, 12 år och 11 månader senare, fick jag min ring på fingret.


Det är en titanring, helt enkel och rak, precis som jag ville ha det. Guld och diamanter är inte riktigt min grej.

Hur ska vi nu toppa det till det är 13 år?

9 kommentarer:

  1. Grattis!!!!! Bara så jag fattar, är det förlovning vi snackar eller ni har gått hela vägen med giftermål? Annars har ni ju det kvar till 13 -årsjubileet ;-)

    SvaraRadera
  2. Enkelt. Bröllop! :)

    SvaraRadera
  3. Jodå, förlovning. Kan man gifta sig en tisdag? I jeans :)

    SvaraRadera
  4. Ja, klart man kan!! Alla behöver ju inte gifta sig vitklädda en lördag. Skoj skoj! Känner mig helt plötsligt gammal när jag inser att vi snart varit gifta 8 år... Grattis igen!!

    SvaraRadera
  5. Grattis vad kul!!! Jag blir avis, Kalle är oxå trögstartad.. Ska berätta detta för honom!

    SvaraRadera
  6. ?)=(&#&/)?`)"!#¤# ??

    SvaraRadera
  7. Grattis min goa tös =) bättre sent än aldrig =)

    SvaraRadera
  8. Grattis min goa tös!!!! Bättre sent än aldrig =)

    SvaraRadera