måndag 24 maj 2010

Detta har hänt.

Oväntad bloggpaus blev det. Varken tid eller ork att skriva nåt. Ni får en snabb uppdatering på vad som hänt sen sist:

Rubbade Runar bor kvar i Gaddaröd. Trodde de skulle ringa i dag om honom, men så var ikke fallet. Fan va jag inte vill ha honom.

Inte varit på konfirmation. Dålig stil? Nja, jag tycker inte det. Berättade för den berörda idag om varför jag inte kom och hon såg ut som ett frågetecken, förstod inte alls varför någon annan sagt som den gjort. I vilken fall som brydde hon sig inte så mycket om att jag inte var där eller inte.

Fått trista hundnyheter. Sånt som händer andra ni vet. Gör ont i mitt hjärta.

Haft med psyk hunden på kurs, som betedde sig som... ett psyk! Pinsamt är vad det är!

Det var väl typ det hela. Anledningen till att jag inte suttit här har väl varit pga att jag mått kass av den här ovänskapen jag drog på mig för en evighet sen, men det känns mycket bättre idag när jag snackat med "hon" som det gällde. Och det gällde inte henne. Fan va rörigt. 50% mindre ovänskap. Klart och tydligt.

Imorgon är det kurs igen för psyko. Och Morgan har lagat min sele, som jag har stora förhoppningar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar