lördag 29 maj 2010

Helg.

Då är "hell helgen" över. Lite tidigt dom faktiskt känns helt fantastiskt. Jonas ska nämligen ta min tid imorgon, han ville va ledig nästa söndag och då passade jag på, vi ska till Ystads djurpark imorgon. Tror jag.

Det kan bli ändring när en person har en tumme som inte sitter där den ska. Stackars människa.

Annars kan jag berätta att jag är helnojjig på jobbet. Imorse hörde jag folk som gick på taket innan jag öppnat. Fantastiskt löjlig känner jag mig. Jag har iallafall skaffat skydd, nu gäller det bara att ha saken med sig. Och hålla den från klant skallar.

Sist av det jag har att berätta idag är att min Morgan ringde mig i fredags eftermiddag och var sketanes förbannad, inte för att jag kunde gjort så mycket åt det. Alla hundarna fick avmasknings medel i torsdags och de tre timmarna de fått vara ensamma i fredags passade de på att skita ut allt de hade i tarmarna. Det var tydligen skit överallt, på bordet, i soffan och i varenda rum. Är det då man ska va tacksam att man inte kommer hem först?!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är just då man inte ska komma hem först! Tänk vad skönt att jobba sent.:) Det är ju mycket äckligare än det äckliga du dela med dig av till oss igår.:)
    Det nojjiga är inte löjligt. Det verkar helt normalt och kommer förhoppningsvis att blekna snart....
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det är då man är tacksam över att man inte kom hem först...

    SvaraRadera