söndag 2 maj 2010

Sådär ja..

Nu var hell-weekend över. Har egentligen gått rätt så smärtfritt för den där timmen jag fick stänga tidigare gjorde på sig, liksom trevliga arbetskamrater. Förresten lyckades vi skrapa ihop 6 rätt på hästarna nu igen. Andra gången vi lyckas nu och gissa vad... Förra gången gav raden 38kr, denna gång blev det hela... Hör och häpna: 28Kr. Helt fantastiskt.

Imorgon är det introduktions dag för alla nya kursare på skolan. Det ska bli spännande att se vad det kommer för några denna omgången. Min kurs är full iallafall och det är 2 st som jag "känner" sen tidigare, så det ska bli spännande att se vad resten är för några. Det känns kul att hålla kurs igen. Det enda som jag inte tycker är så kul är att jag ska stå framför alla dessa människor och presentera mig! Hua!
Presentation ville de ha på kolmården oxå när vi var där, 21 st för mig helt okända personer, och jag svettas, darrar och får ett mindre hjärnsläpp. Akut tunghäfta. Jag stammar när jag blir nervös. Tydligen nåt som sitter i sen unga år, då jag fullkomligt tvärvägrade att göra saker framför alla i klassen. Då det inte gick att vägra, protesterade jag genom att skita i att göra de där arbetena eller så enkelt som skolk. Och med detta hjälpte jag ju mig själv jättemycket.

Så jag lägger till en sak till, till min lista över vad man ska kunna köpa på apoteket:
*Inspiation
*(Ny) Mod

Behöver jag en forskare eller politiker för detta?

1 kommentar:

  1. Men du, många bäckar små...blir till en stor! Angående vinsterna.
    Kram!

    SvaraRadera