lördag 8 maj 2010

R.R.

Jag är så trött på Rubbade Runar. Jag kan nog ärligt säga att jag hatar honom. Lite kärlek finns nog kvar nånstans eftersom han fortfarande har ett namn. Men jag hatar honom ändå.

Jag fattar inte vad det är som gör att han mår bättre av att jävlas med mig? Det är ju nåt hela tiden. Jag vill lämna tillbaka honom. Kan man det?

Kan jag säga att jag hatar honom och vill lämna tillbaks honom? För att han bråkar med mig? Kan jag det när han inte ens är min, utan ett bolags?

Gah!

2 kommentarer:

  1. Hatkärlek kallas det.:) Jag vet att du gillar när han vibrerar.;) Har han slutat med det eller varför är ni osams? Tveksamt om man kan lämna tillbaka honom, men du kan ju prova sälja honom till någon Rubbad.:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Får man sälja en bil som det är finans på då?
    Sist dom gjorde vid honom var de så stolta över att de bytt alla bromsskivor, nu ser jag att han inte bromsar alls bak. Och jag vågar knappt ringa fler gånger nu..

    SvaraRadera