fredag 7 maj 2010

Kvällsfördriv.

Min Morgan googlade hundfrågor och hittade denna länken. Här har jag alltså suttit en bra stund och svarat på frågesport. Självklart är hund delen roligast. Måste dock erkänna att jag hade inte mer än 5 rätt av 10 i "Vad kan du om Amstaff". Mycket dåligt, om jag får säga det själv.

Den efterlängtade helgen är här och gissa vem som ska sova länge imorgon. Riktigt länge om jag får bestämma. Det blir nog mycket kaffe imorgon, och hund för hela slanten på söndag. Kul.

Trodde att nu när jag fått min iPhone skulle ajg kunna blogga lite från den. Inte då. Nån som gör det? Jag kan alltså inte skriva i själva rutan. Rubrik går bra, men sen då? Snälla snälla berätta för en blond.


Jag måste nog göra nåt med mina hundar nu, jag har fyra stycken runt mig som pockar på uppmärksamhet, och Nikita är inte inräknad. Fick en Dilba i knäet, tror nästan hon vill klicka lite.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar