tisdag 11 maj 2010

Uppe med tuppen.

Uppe och jäkligt vaken efter två koppar kaffe med Tobbe som ringde 7:38, och säger att jag har 5 minuter på mig att brygga kaffe. Fan va tidigt. Hur ska jag orka med kvällen?

Igår var en helt värdelös dag. Kände mig helt orkeslös och nere. Jag börjar undra om jag fattas något? Nån viktig vitamin eller lycklighetskänsla. För den infinner sig inte, lyckligheten. Jag borde va glad, har jobb, karl och mina dogs. Ändå är det ingen gladhet i mig.

Jag har ingen ork i kroppen, vill inte ens lyfta på benen när jag går. Jag vill ligga raklång på golvet och inte göra nånting. Hade jag kunnat göra ett val, hade jag valt det senare. Men det är inget alternativ.

Det är dags för jobbet, ha det!

1 kommentar:

  1. Den där känslan känner jag igen (tyvärr). Hoppas det känns bättre idag. Kram kram

    SvaraRadera