söndag 9 maj 2010

Little Vera

Om jag googlar Little Vera, som jag har börjat kalla henne, kommer det fram naken bilder på en tysk Vera. Jag ska nog passa mig för vade jag kallar mina hundar.

Idag har jag kommit fram till att jag gjort helt fel rasval. Det förväntas liksom lite att man är hård och tuff mot dessa hundar. Vilket jag inte är. Så om Little V drar är det helt ok att fota till henne lite så hon vet sin plats. Ingen skulle nog reagera om jag gjort det.

Mitt självförtroende har fått sig en törn idag. Pang bom!

2 kommentarer:

  1. Du vet lika bra som jag att det sätt du har är det rätta. Little Vera mådde inte bra idag. Det blev lite för mycket för henne tror jag. Upp med hakan!

    SvaraRadera
  2. JAG skulle reagera starkt.:(
    (Negativt alltså.)

    Kramar <3

    SvaraRadera