måndag 9 juli 2012

Helvetesdag

Jag skulle skriva ett långt inlägg idag, men det orkar jag inte.

Saken är den att Nikita blev avlivad ikväll. Lite hastigt då jag mailade veterinären innan idag och han skulle gå på semester på fredag och tyckte det var bättre att göra det nu än sen.
Jag vet att det var det rätta att göra men det gör ONT! Jag var inte ens med, jag lämnade över ansvaret till Morgan. Inte så schysst men jag kan bara inte.




Älskade fina Nikita, hoppas du har det bra där du är nu <3

8 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt att höra, var hon sjuk? Beklagar sorgen . Kram

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig!! Om jag minns rätt hade hon väl en del bekymmer, och då är det i slutändan mer humant att låta henne somna in. Men det är alltid ett jobbigt beslut, det är ju en familjemedlem. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. usch vad jobbigt. men det är nog skönare för alla att inte behöva vänta ändå. är det dags så är det jobbigt att vänta. men sjukt jobbigt oavsett. :o( kram

    SvaraRadera
  4. Jättestor kram till dig från mig.

    SvaraRadera
  5. Nej fy vad sorgligt att läsa. Är verkligen jätteledsen för din skull. :/

    SvaraRadera
  6. Usch vad tråd tråkigt Emma. Hon var så go o fin./ Linda.H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev lite fel skrivit. Skulle vara usch vad tråkigt. Alltid ledsamt när man får avliva någon som man tycker så mycket om. Har varit med om de och man känner sig skyldig på något vis fastän man vet att man gör rätt. Kram till dig../Linda

      Radera