torsdag 19 juli 2012

Sluta nu!

Ni kanske undrar varför det inte kommer upp några bilder på kaninerna? De kanske är sålda, har flyttat? Nej. Såhär är det.
Jag har inte klagat på vädret innan, men nu får det fan vara nog! Det regnar vareviga jäkla dag, gissa hur det ser ut hos mina kaniner? Det är dyngigt, äckligt och luktar skit!

Alla små bajskulor löses upp av allt förbannade regn som kaninerna sen trampar i och sen trampar de på varandra. Kaninerna är fula och skitiga och det finns inte en chans att försöka sälja dom när de ser ut såhär!

Jag sopar och sopar men det är omöjligt att få upp allt när det bara är blött och geggigt. Det är lustigt att det alltid ska klödda när jag ska göra nåt. Förra året hade dom dynga för att de grävde upp hela botten, jag river allt och lägger plattor så de inte kan gräva och då ser det till att regna varenda dag! Nu får det vara bra! Solen kom fram!!!!




Såhär rena är dom inte längre.

1 kommentar:

  1. Nu fick jag en hjärtattack!!! Trodde nåt hänt ungarna...... Jag köper en även om den är skitig. :)

    SvaraRadera