tisdag 5 juni 2012



Sista avsnittet av DH. Det känns lite konstigt, det är inte många serier jag följer, men denna tyckte jag om från första stund. Nu finns det inte mer. Tomt.
Jag tyckte iallafall att det var ett ok avslut. Jag kommer ihåg när jag var lite och kollade på lilla huset på prärien, sista avsnittet där sprängde dom hela staden, och av nån anledning mådde jag dåligt av det. Ett sånt där jobbigt avslut. Nu gick alla sin egen väg och levde lyckliga i alla sina dagar. Känns tryggt att lämna dom så. Imorgon är det säsongsavslutningen på grey's, hoppas det är bra!

Idag har vi spenderat dagen i Veberöd hos Linnea, Leon och Nemo. Linnea hon är så driftig, när vi kom dit idag hade hon gjort minipajer med ost, skinka, broccoli och tomat. Bara sådär, snabbt och lätt. Goda var dom oxå. Varför kunde inte jag fått bli sån? Inte så jäkla invecklad och jobbig. Ska jag göra nåt ska det planeras, och när jag planerar blir jag stressad, sen när det är dags har jag ont i magen, för tänk om det inte blir bra? Nä det är tur att det finns roligare människor.

Imorgon är det Sveriges nationaldag. Ska ni hissa flaggan? Det är den 6:e juni och enligt väderprognosen ska det regna och vara 13 grader varmt. Det känns väl som den 6:e juni?

Härmed beställer jag sol och värme!
Om tillräckligt många skriver på ska jag lämna in en ansökan, skriv under här i kommentarsfältet.

2 kommentarer:

  1. Du är så fin som du är Emma!
    Jag skriver på men jag tänker vara väldigt svensk och önska lagom mycket sol och lagom mycket värme. :)

    SvaraRadera
  2. Men oj, jag låter som en riktig housewife! Men vi har alla olika kvalitéer, och tur är väl det! Snart ska vi dricka vin iaf, det är vi båda bra på!

    SvaraRadera