måndag 25 juni 2012

Tiden är förbi

Jag har jailbreakat min telefon och jag klöddade till nåt precis. Jag skrev ett inlägg på min blogg app och nu är inlägget försvunnit. Tänk om mitt inlägg ligger på nån annans blogg?

Jaja, det där inlägget handlade mest om hur synd jag tycker om mig själv idag. Ont i huvudet, snor i näsan och rälig hosta. Stackars mig. Jag känner inte alls för att vara sjuk, inte minst för att det inte alls är säkert att bebis är så snäll som han varit idag. Soffliggar tiden verkar vara förbi. Jag ger mig fan på att det är det här förbannade vädret som gör alla sjuka.

Har ni sett veckans konsum reklam på tv? Jag skrattar och inser att det är jag.


1 kommentar:

  1. Stackars min Emma. Hoppas Rocky visar lite hänsyn till sin sjuka mamma och låter henne vila. Krya på dig!

    SvaraRadera