fredag 29 juni 2012

Stress



Åh, jag har massor att göra! Jag måste hämta hem kaninerna i helgen, och fixa spån och halm. Spånet verkar lösa sig ganska bra men halm kan jag nog inte få tag i förrän på måndag. Jag ska olja trappan och vi ska hämta brädor till det kommande planket. Det är bestämt att hundarna bara ska få vara på baksidan efter förra veckans incident. Samtidigt vill jag bara ta det lugnt och fiska efter fisk.


Jag har gått ner 2.1 kg så det tar sig. Men några 5 kg på en vecka verkar dystert :(

2 kommentarer:

  1. Tycker du är superduper duktig som lyckats med 2 kg så snabbt! Skitsvårt att gå ner 5 kg på vettigt sätt o sedan hålla det.. Då måste du träna som en galning! O vem palla de :)

    SvaraRadera
  2. Var glad för dina 2.1 kg!! Gå inte ner för snabbt, då äter du upp kilona igen på nolltid. Kram :D

    SvaraRadera