lördag 2 maj 2015

Flytta?

Jag blev erbjuden att flytta igår. Bloggen alltså. Min kompis Linnea och ett par kompisar till henne har startat bloggportalen Running life
och frågade om jag ville hänga med.
Helt ärligt har jag varit trött på blogspot ett tag, och främst för att jag bloggar alltid från mobilen, och alltid när jag lägger till nån bild blir det så seeeeegt att ladda upp. Om det ens går. Tar jag bort bilden går det direkt.
Samtidigt finns funktioner som jag gillar, som jag inte hittat hos andra. Ta mina bloggar jag läser tex, jag vill se om dom är uppdaterade UTAN att jag behöver trycka på dom. <--

Ett ställe jag aldrig skulle flytta till är fd nattstad. Att dom inte fattar att de flesta faktiskt läser från mobilen oxå. Man måste låta sidan ladda klart, sen får man trycka på mobilversion, och sen ska den ju ladda iiiigen. Jag som hatar att vänta.

Det är iaf en stor ära att ha blivit tillfrågad, vi får se om jag flyttar. Ni kan väl kika in där sålänge, och säga vad ni tycker?

2 kommentarer:

  1. Bloggen får du flytta. Det är ok. Bara du meddelar ny adress.Om du ska flytta rent fysiskt så vet du åt vilket håll. ;)

    SvaraRadera