fredag 1 maj 2015

Valborg


Vi brukar fira Valborg hos Andreas men i år blev det inte så. Tänkte skita i det överhuvudtaget, att man är hyfsat nyförlöst borde väl vara en tillräckligt bra anledning.
Men så har Rocky lånat filmen flygplan 2 av sin nästkusin, och den tittar han på varje dag.. Och det enda han pratar om är flygplan och brandbilar. Och vid bålet i byn brukar det alltid stå minst en brandbil. Har jag hört.

Så jag packade med mig både stor och liten unge för att ta mig till bålet, och gissa vad? Ingen brandbil. Jag som gått på och på om att vi skulle titta på just den. Typiskt.

Fröken bebis är nu 12 dagar gammal och jag har försökt ta mig ut och gå några gånger nu. Jag känner verkligen hur rastlös jag är och vill komma ut, men just då vill hon äta eller så sover hon så gott att jag inte vill väcka henne. Jag har hunnit med några korta rundor ändå, och det är nog tur. Har läst om framfall, och det känns liksom.. lite knepigt därnere efteråt.

Och på tal om nåt helt annat. Nån annan som bloggar med blogpress appen? Det är helt jäkla omöjligt att få med bilder i inläggen nu. Är det bara hos mig eller..?

3 kommentarer:

  1. jag bloggade med den och hade inga problem. Men du, du ska inte komma över till Running Life istället? Så slipper du massa app-krångel!

    SvaraRadera
  2. Är detta en inbjudan? :) Antar att det är lätt att blogga från mobilen där om du fått säga ditt? Har inte haft problem förrän för ett par veckor sedan.

    SvaraRadera
  3. Om du vill så har vi en plats till dig. :) Ja det finns en app att blogga från. Messa mig om du nappar. :)

    SvaraRadera