torsdag 28 maj 2015

Störda torsdan.

Jag hade en kompis som hade en dag i veckan som hon tog upp saker hon störde sig på. Det tyckte jag var oerhört roligt, så nu hakar jag på!

Idag var jag och moren min på äventyr. Styrde kosan mot loppis på returhuset, dvs bästa loppisen. Jag hade little Nikki med, och hon fick åka kundvagn i babyskyddet. Det är rätt trångt där på loppisen och jag tror faktiskt inte att det ens går att mötas med kundvagn. Jag har nog aldrig sett nån köra vagn därinne men tro fan att vi var två idag. Men vi ska väl kunna samsas.
Jag gick mellan gångarna för att komma åt husgeråden, därifrån kommer den andra vagnen, så jag väntar där, mittemellan gångarna för att låta henne köra förbi först. Tittar på tanten-fjanten, ler lite, visar liksom att jag ska på hennes håll. Och vad gör hon? Jo hon stannar MITT FRAMFÖR MIG, med röven mot för hon skulle glo på några jävla lampor. Igen.
Kvävde ett amenvafan? Och efter att ha väntat ett bra dag tänkte jag ramma henne men då flytta hon på sig.

Så! Det är vad jag stör på mig på idag, respektlösa kundvagnstöntar.
Har ni stört er på nåt idag? Vad i så fall?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar