söndag 18 april 2010

Åhhhhhh!

Hur sakta kan tiden gå? Jag vill ha en iPhone nu! Jag kan inte förlänga mitt abonnemang förrän 27:e april. Och tiden tills dess går riktigt långsamt. Undrar om man kan ringa dem och dra nån snyfthistoria och hoppas att de tycker såååå synd om mig att jag kan förlänga tidigare? Knappast troligt.

Den 27:e april är en stor dag för Emman. Då att kunna skaffa iPhone som jag så gärna vill ha, och så händer det en sak till. En riktigt rolig sak.


Nyfiken??






Jag och mina vänner ska åka till kolmården och träffa vargarna! Så himla roligt! Vi ska vara där ca 10 på morgonen och höra på en föreläsning om vargars beteende och så här. Sen ska vi få gå ut och kela med dom. Det känns nästan lite overkligt.


Det ska bli så jäkla häftigt.

2 kommentarer:

  1. Det låter som det kommer bli en toppendag =)
    Gosa med vargar kommer ju bli hur kul som helst! Lova att du lägger ut en massa bilder sen!

    SvaraRadera
  2. Det brukar gå att snacka med dom när det är så lite tid kvar. Försök!
    Du måste skynda dig in i Iphonegänget!

    SvaraRadera