fredag 23 april 2010

Tutt-Lisa

Batteriet är redan slut på min telefon, så går det när man måste pilla hela tiden. Det är helt fantastiskt så många, och onödiga applikationer det finns att ladda ner. Som att man kan ha telen som mus, göra olika pruttljud, och den bästa av alla, tutt förstoraren =)
Japp, det är nog min favorit. Den visar hur jag sett ut om jag fyllt si och så många cc i dom.

Jag är väldigt rädd om min iPhone, men jag har inte hunnit, kunnat köpa skydd till den än. Så kommer det en ängel till affären idag, min vän Kristina, och hade en present till mig. Hon hade hittat en sån där "strumpa" som man stoppar mobilen i. Den var rosa med en grå rand i övre kanten och var sååå fin! Den hade hon hittat, och tänkt på mig, så snällt. TACK!
Man blir så glad av att folk tänker och bryr sig om en <3

Annars är det veteran marknad i byn imorgon, jag kommer stå i hembygdsparken och sälja korv. Grilla den får du göra själv. På veteran marknaden kan man hitta all möjlig gammal skit, är du samlare avråder jag starkt från att åka dit. Själv går jag aldrig där, håller mig i min vagn med skygglappar på. Ja, jag är en samlare.
Tur att inte Morgan är det, hur hade det sett ut då?

1 kommentar:

  1. Tur du inte är gift med min man då och tur att inte JAG är samlare hihi... Vi hade inte fått plats i detta huset kan jag lova ;-)

    SvaraRadera