torsdag 15 april 2010

I morse när jag stod på jobbet och gjorde nåt förbjudet, nämligen läsa tidningen, fick jag en smärre chock! Det är ju dags för en ny säsong av "Bonde söker fru", och nu skulle de visa vilka bönder som skulle vara med i år. Jag brukar alltid kolla om det är nån från skåne med, chansen är ju rätt liten att man skulle känna nån.
Så jag blickar över bilderna lite snabbt, och galer högt:
-Men det är ju Johan!
Och kommer direkt på mig själv, fan hörde nån? Nä jag såg ingen så det var nog lugnt.

När jag och Vera gick vardagslydnaden var där en gigantisk ridgeback som heter Maddox. Vera gillade honom, och han gillade henne. Johan, som är Maddox husse, var hur trevlig som helst. Så är han i tidningen idag, så roligt! Är ni lika nyfikna som jag kan ni kolla här.

Annars är jag rätt tråkig, får hoppas hon blir roligare snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar