torsdag 22 april 2010

Stor dag!

Ja idag har det varit en stor dag. Färskpotatis från Israel, med sill och gräddfil till middag. Sill byttes mot bacon av Morgan. Årets första "sommar" mat. Och jag blev inte rund denna gång, men det dröjer inte länge förrän magen är uttänjd.

Fått min efterlängtde iPhone, därav mitt förra, skumma inlägg. Jag klarar alltså få igång den här teleluren på egen hand, men att skriva ett inlägg ska gå över mitt förstånd. Fantastiskt.

Rubbade Runar har kommit hem efter en hel massa dagar på verkstad. Nu är han som ny. Tror jag. Tror nästan att jag saknar volvon lite. Skumt.

Jag kan inte slita mig från iPhonen, jag har nog haft den i min hand de sista 5 timmarna. Det enda som stör, är att jag får inte in låtarna som ringsignaler. Mycket viktigt.

Så, kommer det fler konstiga inlägg, är det bara jag som inte vet vad jag gör ;)

3 kommentarer:

  1. Härregud Emma vilken fin blogg du har. Gillar den skarpt. Känner mig lite stollt nu när jag lyckades hitta din kommentar och din blogg =)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har . Jag är imponerad. Lite stolt att jag klarade hitta din kommentar och din blogg =)

    SvaraRadera