lördag 10 april 2010

Taking a baaath.

Vi har precis badat här. Som jag berättat innan använder vi inte det där badkaret särskilt ofta. Och jag vet varför.

Varje gång jag varit i det där badet mår jag så förbaskat illa efteråt. Nästan lite svimfärdig. Och även där vet jag varför. Jag badar ju aldrig själv, det har jag inte ro till. Och när jag ska bada med Morgan kan vi inte komma överens om temperaturen i vattnet. Han vill ju ha det skållandes hitt! Därav mitt illamående. Jag råkar ju tillhöra den skaran som duschar kallt, och känner mig skållad annars. Det finns en grupp på FB "Vi som skruvar upp värmen mer och mer när vi duschar". Och här är det ju då tvärtom, kallare och kallare.

Så ikväll när Morgan frågade om jag ville bada med honom snäste jag väl av honom lite med: Du ska ju alltid ha det så jäkla varmt!

Så ikväll var han snäll, han frös och jag mös =)

2 kommentarer: