måndag 26 april 2010

Uppror!

Det är dags för sängen. Stor dag imorgon ju. Har plockat fram kläder att ha imorgon och det var inte lätt. Antingen är det inte helt eller för fint.. Hoppas jag kommit ihåg allt och inte kommer på nåt halvvägs upp.

Morgan är orolig för mig, han tyckte VERKLIGEN att jag skulle tvätta min jacka så den inte luktar hundgodis och jag skulle bli uppäten. Mig hade det inte gjort något, man hade dött lycklig ;) Fast det beror kanske på vilken del de tar först, jobbigt om de börjar med en arm.

Vi har tonårsuppror här hemma. Vera försöker bestämma över allt och alla. Och allt är hennes. Nova tuggar på ett ben, Nova morrar om Vera vill ha det, Vera blir jättearg på Troja för att hon ens visar sig i samma rum. Så ja, nu är det skillnad.. Måtte det gå över till sitt vanliga snart.

Sova var det ja.. Hur lätt det nu kommer bli.

1 kommentar:

  1. Hehe, en tonårsförälders liv ska ju vara lite krångligt har jag hört =)

    SvaraRadera