fredag 12 februari 2010

Helg.

Sådär. Ledig efter en slitig vecka. Nä, inte ett dugg slitig, men det måste ju låta bra. Top Chef jobbade sin första dag efter semestern i torsdag, och han har varit väldigt noga med att poängtera hur fint det är i affären, vad duktiga vi varit som klarat oss alldeles själva och att allt bara är tipp-topp. Visst är det trevligt att höra sånt.

Eftersom jag inte har varit här och uppdaterat på länge har jag egentligen massor att berätta, var börjar jag?
-Har träffat övergullig DP valp.
-Hjälpt till på skolan.
-Gjort eget på skolan.
-Tvingat Linda att träna halv 12 på kvällen.
-Gjort en rosa kanin på hundens gump.
-Gjort bort mig när jag glott på TV. "Där! Bra!"
-Svarat "Radiotjänsten Kiruna" i kompis telefon, och gjorde så hon kissade på sig.

Det händer ganska mycket. Något jag ska förklara?

2 kommentarer: