måndag 1 februari 2010

Inställd pga väder.

Kvällens kurs blev inställd för vädret suger. Ja suger är verkligen rätt ord.
Men lilla Vera som är hemskt klipsk visste att idag är det måndag och det betyder hundskola. Jaja, jag hade ändå en del saker som jag behövde lämna där innan bilen ska på verkstad igen på onsdag. Lastar hund och gubbe i bilen och drar mot Ljushem. Glatt var det, men som tur var ingen snö uppifrån.

Vi blev bjudna på kanelbullar, direkt från ugnen, ganska fint får jag säga! Och kaffe, prat och fint sällskap till det. Vera är helt överlycklig för att komma till ljushem betyder skattjakt! Hon har nog aldrig varit på ett så kul ställe i hela sitt liv, leksaker och ben så långt nosen kan lukta. Och det är inte bara hemma det samlas på hög, hon hade minsann ett lager med ben under bordet när vi skulle åka hem.

Tack Monica och Daniel för ikväll!

Träning har det inte blivit nåt med ikväll, för jag har ont. Riktigt ont. Inte ont som i träningsvärk, utan ont som i blåmärken. Nä det syns inget, men nåt finns under skinnet. I den här pilates videon jag laddade hem finns det ett par övningar som man ska rulla runt på, och jag hade väl inte tillräckligt bra grejer att ligga på antar jag. Får skaffa det. Typ liggunderlag.
Men jag har ju en anledning att inte göra nåt på nån dag...


Kram

1 kommentar:

  1. Ja tack själv för en mycket trevlig kväll. Det får vi göra om! Ska fixa middag en lördag för er och Lottas har jag bestämt! Återkommer med datum snart.

    SvaraRadera