tisdag 16 februari 2010

Lever.

Idag har jag ätit något riktigt gott. Vet inte om så många håller med mig men jag har ätit levergryta. Det var riktigt fint. Självklart fick jag lämna Morgan hemma när jag skulle äta sån inälvsmat.

På torsdag är det sista kursgången på skolan. Lite blandade känslor. Hundarna har verkligen utvecklats och förarna har fått upp ett sånt samarbete med sin hund. Det är riktigt kul att se, men nu skiljs vi åt, fastän jag kanske inte vill det. Inte så mycket att göra åt det mer än att önska dem all lycka.

2 kommentarer:

  1. I Finland har vi en tradition julmat, det är leverlåda, en utav mina favoriter...mums, med lingonsylt till...lever är ju nyttigt också

    SvaraRadera
  2. Lever är riktigt gott, konstigt nog får jag också lämna min andra hälft hemma när det är att sånt reningsverk som ska ätas.

    SvaraRadera