söndag 31 januari 2010

Nämen guuud så duktig jag är!

Fastän jag är rätt så snorig och borde ta det lugnt tog jag mig i kragen igår kväll och hoppade upp på tränings cykeln. Cyklade hela tio minuter innan mina ben gjorde riktigt ont, men efter jag vilat mig en stund på soffan fick jag mer smak och knatade uppför trappan och hämtade min sprillans nya, enligt skicket då, pilates boll. Där rullade jag runt ett tag tills jag kom på att jag faktiskt inte visste riktigt vad jag gjorde på den.

Google är bäst och nya instruktioner hämtades. Jag fattar fortfarande inte, och balansen vet jag inte var jag tappat.
Ny snilleblixt! PirateBay, ladda ner träningsvideor, och det blev Windsors Pilategrejs och det har jag hittat på ikväll. Nu är det bara det där svåra att få inspirationen att stanna. Detta är något jag skulle vilja kunna köpa på apoteket.

I lördags var vi i Åhus och köpte ny gasol till kaminen, den har varit tom nu i minst ett år och eftersom det inte kostar mer än 150:- att få den påfylld borde det inte ta sån tid mellan gångerna. Det räckte att vi kom hem, drog fram kaminen för att installera och 3 stycken hundar satt framför som små ljus. Nikita först, sen Dilba och Troja slänger sig framför dessa båda.
Nu var det inte så kallt att vi skulle behöva sätta igång kaminen men eftersom hundarna såg så vädjande ut gav vi ju efter.

Ojojoj, en sak till! Super Mario. Hur kul var inte det på? Jag kom på hur kul det var och hämtade Nintendo 8-bitars från 1987 hos moren min. Jag har både super mario 1,2 och 3 och har varit ganska upptagen med detta i helgen.

Så roligt man kan ha med gamla leksaker!

1 kommentar:

  1. OOOHHH aå kul med nintendot. Hur blev det med dejavu? Jag vill också spela. Så duktig du är som tränar. Jag vill också men vet inte hur jag ska få in det i schemat. Vill börja morgonsimma.

    SvaraRadera