tisdag 20 oktober 2009

Ganska tufft ändå?

Håret ja. Det enda det talas om just nu, men det är för att jag är så nöjd.

Det stod ju såklart åt alla håll och kanter när jag vaknade i morse. Brydde mig inte om att blöta det för det kommer jag inte ha tid med varje dag. Operation frisyr. Jag stoppade i vax, saliv och kamma, kamma kamma. Inget resultat. Så jag gav upp och tvättade håret.

Det blev nog ganska hyfsat tror jag, bara luggen som var lite bångstyrig. Åker till jobbet, lite lagom fnissig. En del känner inte igen mig, och en del som bara säger att de gillar det.
Så kommer det en, som absolut inte kan läsa min blogg eftersom jag knappt tror hon har internet.. Och säger: Vad fin du är i håret! Lite Sanna stuk ju!

Haha, hur lyckat är inte det!?

Vera rapport. Fick stränga order av instruktörskan att hunden ska vila hela dagen. Men vid nio ikväll hade jag en arbets villig hund som gjorde frivilliga sitt hela tiden och bara väntade på klick.
Det får vi utnyttja, och jag lägger en filt på golvet, klickar lite för att hon tittar ner på golvet, och väntar.. Ha! Ett frivilligt ligg! Och sen 5 till. Sen fick stackaren inte jobba mer.

Kramar till mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Klart man ska utnyttja en arbetsvillig hund. Duktig Vera!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Det var länge sedan jag var inne på din blogg, har varit lite nere så har inte orkat att läsa bloggar, men varje gång jag läser din blogg så blir jag på gott humör, för du skriver så bra...men jag vet inte om jag har missat något, om ditt hår, jag brukar också ta med bilder till min frisör om hur jag vill ha det och han får till frisyren, men nu är ju mitt hår självlockigt så det är ju inte helt lätt att få dessa frisyrer som man ser i tidningar, men det blir ändå bra, så du visade också ett foto, men det blev inte så som du hade tänkt dig? Har du en fast frisör eller går du till olika? mvh.Marie

    SvaraRadera