måndag 26 oktober 2009

Smakar gott.

På väg till hundskolan ikväll, ösregnade det. Kunde inte släppa vägen med blicken för jag såg verkligen illa. Så blir jag sugen på en halstablett. Jag vet att dom ligger i det yttersta facket på väskan.
Jag fumlar runt där emd min ena hand, gräver och känner mig fram, där är den! Ska försöka öppna det där ziplåset, och det är svårt emd en hand på ratten och båda ögonen på vägen. Får äntligen upp påsen, vet att de är hopklibbade så jag ska bända loss en, men se, det behövs inte. Jag har nog tappat väskan i golvet för tabletten är inte rund. In med den i käften och bit lite försiktigt. Skum konsistens. Smakar skit.
Fan, det är ju hundgodiset jag trycker i mig. Klantarsle x2

Det gick jätte bra på kursen ikväll. Lärde Vera att titta på Alma. Gick så pass bra att Alma satt precis bredvid Vera, Vera tittar på Alma, klick. Vera tittar på Alma, sen mig, klick. Tom lite päls touch.
Det är ju valpleken som inte går lika bar som allt annat. Brutal hund som är van vid att leka med stora hundar. Små valpar lägger sig på rygg och då är det bäst att passa på. Som tur är har vi Heidieh, som inte hamnar på rygg så lätt, och därmed perfekt lekkamrat.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar