onsdag 28 oktober 2009

Ska snart börja jobba nu. Känner inte riktigt mig motiverad till det. Varför vet jag inte, mest bara trött på det. Finns massa andra saker att göra som varit roligare, men får inte något gjort eftersom jag snart ska börja.. Svårt att ta tag i sig själv.

Imorgon är det kurs igen. Tredje gången ska det bli, och jag hoppas att det kommer gå bra. Tråkigt bara att det knappt är några kursare kvar i min grupp.. En ville byta för att tiden på den andra passade bättre, en hoppade av förra gången, med tårar i ögonen för att hon var tvungen att lämna bort sin hund. Och en hund har blivit sjuk så hon kan inte vara med på minst 3 veckor. Lika bra att hoppa av då. 5 kursare kvar och jag hoppas innerligen att alla kommer på alla gångerna som är kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar