onsdag 14 oktober 2009

Jo men så är det.

Jag har haft lite svårt att sova de sista nätterna. Ingen tvekan om varför. När jag tänker på upplägget i min lilla skalle flyter det på fint, sen hinner verkligheten ikapp och då skakar jag som ett asplöv. Jag hoppas att alla deltagare är så himla snälla och sällskapliga att vi blir vänner direkt, hihi.

Jag har en massa böcker att läsa, önskar bara att jag kommit på det liite tidigare, för det ska ju hinnas läsa oxå.

Annars då? Jo det blåser full storm ute, kallt är det oxå. Nu börjar den här tråkiga tiden när man får springa ut i nattasärken och starta bilen så den är lagom varm tills man ska köra till jobbet. Den tråkiga tiden när valparna inte vill vara ute för att det är kallt och gör sina behov inne istället, visserligen har jag inte fått det problemet än men det kanske kommer.. Hoppas inte..

Nä, hjälpa till ikväll, få erfarenhet, kanske hörs sen?
Kram

2 kommentarer:

  1. Klart ni blir vänner. Så trevlig som du är. Oroa dig inte. Det kommer att gå jättebra. Du kan det här!

    SvaraRadera
  2. Storm??? Var bor du???? hihi. Lugn och fin nu... du fixar detta. Du är bäst!!!!

    SvaraRadera