lördag 31 oktober 2009

Kul.

Jag har jobbat hela dagen idag. Kan väl inte påstå att dagen började bra. Ni vet den där kvinnosjukdomen som inträffar varje månad, den inträffade just idag av alla dagar. Och jag blir dunder sjuk av det i ett par-tre timmar. Så nej, dagen började inte bra..

Sen kom jag igång lite och gjorde saker som inte gjorts på år och dag.
Jag har nästan fått sparken idag.. Bara för att jag hade lite tråkigt. Såhär var det:

Skulle busa lite med Chefen Jonas bestämde jag mig för, visste om att han skulle till stan och äta med några kompisar. Väntar på att klockan ska bli över 19, sen skickar jag ett SMS där det står:
Hej. Jag stängde kl 19 för här var ändå inget folk.
Det dröjer länge innan jag får svar, och jag hade väntat mig att han skulle ringa upp direkt. Så får jag ett SMS från honom där det står:
Hej. Jag hoppas att du skämtar.
Jag erkände direkt och skrev en massa HaHa och sa att jag hade så trååkigt. Nemas problemas.
Så kommer kompisarna Jonas var och åt med och jag frågar om han blev chockad. Nä han och hans tjej hade faktiskt blivit jättesura och tyckte att så kan man ju inte bara göra! Och då "får hon fan sparken". Kompisarna skrattade och sa att det var säkert bara ett skämt, men det hade inte förvånat honom, bla bla.

Så ringer Jonas när jag har stängt på riktigt och jag frågar om han tyckte det var roligt, och om han gick på det? Nä det gjorde han inte.. Tjenare.

Detta var ju egentligen inte min helg att jobba, Linda ville vara ledig för att hon skulle på fest. Passar ganska bra eftersom det är stadsträning v.46 när jag skullat jobba. Men nu är jag ledig helg ända fram till v.49, Tjoho!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar