måndag 19 oktober 2009

Mmm så gott.

Sitter och dricker ett glas surt vin för första gången på väldigt länge. Skitsamma att det är surt, för det smakar vin ändå. Mmm.

Skördar farmen samtidigt och funderar skarpt på att ta en paus. Först och främst för att jag är en dålig förlorare, på nåt vis tävlar man lite med sina grannar om vem som kommer högst i nivå först osv. Om man då lägger in riktiga pengar och kan köpa saker som man får XP för kommer man automatiskt högre snabbare. Och jag har varken råd eller är intresserad av att lägga pengar på ett gratis spel, då kan jag lika gärna köpa ett riktigt spel som jag kan ha hemma.
För det andra vet jag inte nåt annat som är så förbaskat slött! Jag blir alldeles tokig, ont i magen och en släng av panik. Nä skärpning FarmVille gänget, skaffa större server eller nåt.


Så har jag klippt av allt mitt hår idag. Inte för jag hade så mycket men nu är det väldigt lite. Och kort. Jag ville att det skulle bli som typ Sanna Nielsens hår på denna bild.
Hon har ju oxå lyckats bli välsignad och fått ett fläskansikte, precis som jag.
Jag ska bara lyckas kladda till det varje morgon så att det ser vettigt ut, hästsvansens tid är förbi.
Vill ni se hur det ser ut?

3 kommentarer:

  1. Släng in en bild så vi får se då!

    SvaraRadera
  2. Ja ;-) Fläskansikte... Trams!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, det vill vi....vi vill gärna se din nya frisyr

    SvaraRadera