måndag 18 januari 2010

Jag blev minsann ledig idag! Ingen tid att behöva passa på morgonen så jag sussade på så sött. Så ringer telefonen.. Innan nio, tänker först inte svara men så ser jag att det är från bilfirman så jag harklar lite och svarar.
-Haaarkel Emma.
-Eh, hej det var från Mårtenssons.
-Haaarkel, hej.
-Kan du vara här med bilen på onsdag 12:30?
-Eh, jo det kan jag nog, eller vänta, (jag kan verkligen inte komma på hur jag jobbar på onsdag) jag måste bara komma på hur jag jobbar, jag är inte riktigt klar förstår du.
-Okej..
-(Nu kommer jag på det) jo det kan jag ju.. Var ska jag bli av?
-På gaveln, mot norr.
-Eh, okej, hejdå.

Vaddå gaveln mot norr? Tror han att jag går runt med kompass? Eller det är inbyggt i bilen och jag har inte hittat den?

Vet nån var jag ska bli av?

4 kommentarer:

  1. Lugn! Det är inte så svårt. Om du står med näsan mot huvudingången på Mårtensson så är det gaveln till höger om dig. Där är en port med en liten dörr i som du kan skutta in genom.

    SvaraRadera
  2. Höger vänster upp och ner!

    SvaraRadera
  3. hahahaha jag tror att om du kommer in typ vid assars ska du svänga vänster o sen höger... men det bara vad jag tror... inte heller kompasset i fickan

    SvaraRadera