onsdag 6 januari 2010

Pucko!

Ibland är man bra korkad. Som när jag köpte bilen. Fick reda på att om något var fel på besikningen skulle jag höra av mig så skulle de åtgärda felen.

Hied som hon är ringde hon genast till bilprovningen och fick reda på att det fanns tider den 7:e Januari, vill vi ha på morgonen eller eftermiddagen då? Jag rynkade min lilla panna och tänkte så det knakade fastän jag skulle försöka göra det snabbt, jomen morgonen måste ju va bättre för då hinner jag köra och jobba efter och dessutom va i tid.

Tiden 8:00 bokas 7: Januari.

Sen lägger jag på och är hyfsat glad att jag fick tid så snabbt. Så säger Morgan, men du är ju ledig den dagen?

Åh! Då vågade jag inte ringa igen och boka om tiden. Fick vänta tills bilen stod på mig så jag kunde kolla på internet, och det har jag gjort nu varje dag men inte fan finns det en tid liiite senare på dagen.

Så nu måste jag gå upp jätte tidigt imorgon fastän jag är ledig, pucko!

2 kommentarer:

  1. Tänk så mycket du får ut av dagen nu...

    SvaraRadera
  2. Eller inte.. Jag är så seg så seg...

    SvaraRadera